WELKOM!

Aan de rand van het Zoniënwoud, achter de manege "Merry Horse", ligt in een groene omgeving onze Club. Het terrein biedt 35 afslagplaatsen, waarvan er 9 overdekt zijn en 6 op gras, een chipping green, een putting green, een oefenbunker en een 6 holes baan.

Beginnelingen kunnen in deze school de basisbewegingen aanleren die nodig zijn voor het behalen van een golfvaardigheidsbewijs, en handicap dat toegang verschaft tot de golfbanen. De bevestigde speler kan zijn spel in de beste omstandigheden verbeteren.

In onze leuke houten chalet, ingericht als gezellig Clubhuis, kunt u terecht om even op adem te komen.

Onze 6 holes baan

Deze baan biedt u 4 x PAR 3 met afstanden tussen 80 en 130 meter met telkens 2 verschillende tees + twee PAR 3 van 40 meters.

Reservatie is niet nodig, zie onze openingsuren & baantarieven.

Nieuwe groepslessen van 2 tot 6 spelers

Vanaf maart organiseert onze golfleraar Flory regelmatig meerdere groepslessen op gras bij het lang spel, kort spel en ook op de baan. Speciale SENIORENGROEP dinsdagochtenden.

Contacteer ons op telefoonnummer 0475/98.89.56 voor meer inlichtingen.

Bon voor één gratis golfles

We nodigen u uit om beter golf te spelen van «1 drive» kort bij u thuis. Deze bon is geldig één keer per persoon.

Télécharger
Bon.pdf
Document Adobe Acrobat 1.1 MB

Openingsuren    |    Tarieven    |    Waar zijn wij?    |    Galerij    |    Wie zijn wij?